domingo, 1 de setembro de 2013

playlist#17



Hoje será mais uma menina.. Kelly Clarkson 


A musica será: Mr. Know it all
Apesar de não sentir o que esta musica transmite neste momento, continuo a adora la



Mr. Play your games
Only got yourself to blame
When you want me back again
But I ain't falling back again
'Cause I'm living my truth without your lies
Let's be clear baby, this is goodbye
I ain't comin' back tomorrow

Oh, you think that you know me, know me
That's why I'm leaving you lonely, lonely
'Cause baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

1 comentário:

  1. Very beautiful playlist ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ResponderEliminar

Olá =) obrigado por me visitarem :)
Desculpem mas não irei responder a todos os comentários.. Mas quando responder será no blog da pessoa e no meu próprio blog..

Kiss*