quinta-feira, 12 de setembro de 2013

Playlist#19



Hoje o cantor será.. (rufo dos tambores) Lee Brice.. 
Sei que não é muito conhecido.. Mas já o apresentei aqui :) e tenho a certeza que irá aparecer mais vezes (tenho so 2 cds muahah)

A musica é One more Day





Give Me one more day baby 
I'm almost on my way baby 
I know how much you give 
I know how much I take 
and I know that one more day feels so long 
and I feel it just as deep, honey just as strong 
I know I tend to get lost in this world I live in 
But nothing out here satisfies, yeah baby I know what I'm missing 

So give me one one more day baby 
Yeah, I'm almost on my way baby 
Yeah give me one more day baby 
Yeah, I know how much you give 
I know how much I take 

Yeah, the feeling just hit, where did the time get to? 
I'm staring out a crowd, but when I close my eyes, All I see is you.. 
All I see is you. 

4 comentários:

Olá =) obrigado por me visitarem :)
Desculpem mas não irei responder a todos os comentários.. Mas quando responder será no blog da pessoa e no meu próprio blog..

Kiss*