quinta-feira, 31 de julho de 2014

Playlist#32




Muitas de vocês conhecem-na de Glee, mas ela tem um CD e eu adoro as músicas dela.. E esta em particular.. Mostra realmente o sofrimento de perder alguém

A música é "if you say so"


It’s been seven whole days
Seven whole days
Since you paralyzed me
Seven whole days
Seven whole days
Since you lost ya fight

And I can’t get the last words that you said
I can’t get those words out of my head
Seven whole days
Seven whole days
And four words

And I can’t get away from the burning pain
I lie awake
And the fallen hero haunts my thoughts
How could you leave me this way?

It’s been seven whole days
Without your embrace
I wanna see your face
I've got some things to say
T'was just a week ago
You said "I love you, girl"
I said "I love you more"

Then a breath
A pause
You said "if you say so"
If you say so
If you say so
If you say so

It’s been seven whole days
Seven whole days
Since I heard the phone ring
Seven whole days
Seven whole days
Since I heard your voice

And I can’t get the last words that you said
Can’t get those words out of my head
It’s been seven whole days
Seven whole days
Of pure hurt

And I can’t get away from the burning pain
And I lie awake
And the fallen hero haunts my thoughts
How could you leave me this way?

It’s been seven whole days
Without your embrace
I wanna see your face
I've got some things to say
T'was just a week ago
You said "I love you, girl"
I said "I love you more"

Then a breath
A pause
You said "if you say so"
If you say so
If you say so
If you say so

I can’t believe it’s true
I keep looking for you
I check my phone
And wait to hear from you
In a crowded room
The joker is so cruel

And now I’ll never know
If all that I’ve been told
Was just a lie so bold
I thought we would grow old
The mirrors and the smoke
Left me here to choke

It’s been seven whole days
Without your embrace
I wanna see your face
I've got some things to say
T'was just a week ago
You said "I love you, girl"
I said "I love you more"


4 comentários:

  1. Eu adorei esta música! Apesar da tristeza (compreensível, claro)... Obrigada por partilhares, porque não conhecia. Muito boa mesmo.
    Vou ouvir as outras músicas dela.

    ResponderEliminar

Olá =) obrigado por me visitarem :)
Desculpem mas não irei responder a todos os comentários.. Mas quando responder será no blog da pessoa e no meu próprio blog..

Kiss*